Nedis Connect

Automatisera processer? Länka ditt system med NEDIS Connect!

NEDIS Connect-programmet

  • Vad är NEDIS Connect?

    NEDIS Connect-programmet inleddes för att underlätta den elektroniska integreringen av affärsprocesser mellan NEDIS och dess partners. Genom det här programmet strävar NEDIS efter att leverera bästa möjliga lösningar för att på ett smidigt sätt integrera dina affärsprocesser med våra.

  • Vad är fördelarna med NEDIS Connect?

    NEDIS Connect har ett antal fördelar för ditt företag:

    -          Automatisera din beställningsprocess
    -          Minska restbeställningar genom att kontrollera pris och tillgänglighet i realtid
    -          Automatisera inkommande leveransinformation inklusive spårning
    -          Driv din webbutik/ERP- eller PoS-system med NEDIS flöden av artikeldata
    -          Använd högkvalitetsbilder, videor, 360-foton, handböcker och PDF-filer
    -          Eliminera processdefekter
    -          Förkorta cykeln från beställning till betalning
  • NEDIS Connect-tjänster

    Vårt NEDIS Connect-programmet erbjuder ett par praktiska tjänster. Vi rekommenderar att du implementerar tjänsterna som anges nedan för att maximera fördelarna som vårt EDI-system ger dig.

    1.       Artikeldata
    Varje dag publicerar vi produktinformation, pris- och lageruppgifter. Denna information kan importeras till din webbutik, ERP-system, POS-system, osv., för försäljnings- och jämförelsefunktioner samtidigt som du förbättrar processerna och minskar felmarginaler.
    2.       Kontrollera lagertillgänglighet i realtid
    Innan du skickar dina beställningar automatiskt till NEDIS rekommenderar vi att du gör en realtidskontroll av lagertillgängligheten för att bekräfta att den begärda artikeln finns tillgänglig. På så vis kan du drastiskt minska restordrar, medan du på samma gång fortfarande kan erbjuda en alternativ produkt till kunden.
    3.       Elektronisk beställning
    Genom att använda vårt format för e-postbeställning kan du vidarebefordra dina beställningar automatiskt till NEDIS. NEDIS tar emot dessa och behandlar dem som alltid. Detta sparar tid för dig och minskar på samma gång felmarginaler.
    4.       Leveransinformation
    När leveransen skickas kommunicerar NEDIS en översikt över alla leveranser för dina beställningar till en enda fil som enkelt kan importeras till ditt system. Informationen omfattar: paketinformation, kvantitet som levererats och spårningsinformation för att spåra paketen hos transportören.
  • Hur kan jag ansöka till NEDIS Connect-programmet?

    Mer information om vårt innovativa NEDIS Connect-program finns i Nedis Connect. Naturligtvis kan du även kontakta vårt E-commerce på ecommerce@nedis.com eller kontakta din NEDIS-kontoansvarige.

Sales Out Reporting

 
  • Vad är utförsäljningsrapporter?

    Vårt koncept för utförsäljningsrapporter handlar om att du delar dina utförsäljningsdata med oss. Genom att dela dina data kan vi ge dig ännu bättre service. Efter du har delat dina data kan vi ge dig kostnadsfri rådgivning om när och vad du ska beställa. Det här gäller för produkter som du köper hos oss just nu, men vi kan även tipsa dig om kommande produkter som passar perfekt för just ditt produktsortiment.

  • Vad är fördelarna med utförsäljningsrapporter?

    Utöver kostnadsfri beställningsrådgivning för produkter i ditt sortiment, baserat på ditt företags omsättning, kan du även få rådgivning om försäljningsmöjligheter för produkter som matchar ditt produktsortiment och affärsområde. Men det är inte den enda fördelen. Eftersom vi vet mer om dig som partner kan vi även informera kunden. Du kommer därför att få en högre visningsprioritet i vår återförsäljarsökning när du använder vårt koncept för utförsäljningsrapporter så att våra kunder hittar din webbutik eller adressen till din fysiska plats.

  • Hur kan jag använda utförsäljningsrapporter?

    Du hittar mer information på ditt konto genom att gå till länken för utförsäljningsrapporter under Nedis Connect. Om du fortfarande har frågor kan du kontakta oss via salesout@Nedis.com eller genom att skapa en servicebegäran.

 

 

Hittar du inte rätt information? Kontakta oss!

Via vårt serviceformulär

service form.png

Har du en fråga om produkter eller beställningar?

skapa en servicebegäran

Vi svarar alltid inom två arbetsdagar

Via e-post

service form.png

Har du en allmän fråga?

skicka ett e-postmeddelande till oss

Vi svarar alltid inom två arbetsdagar

Via telefon

service form.png

Du kan kontakta oss direkt

036 - 139350

Vi finns tillgängliga på arbetsdagar

Du har valt 0 av 0 produkter att jämföra. (välj en till)

Jämför
Till toppen